close


這本書買了好幾個月,一些比較生澀的單字,都讓我念的不順,本周我跟皓與翔說,一定要讓我常念,我才會念的好聽,大概他們都有感受到我真的很"生澀"吧,居然這周都讓我念這本,翔翔還會主動拿給我念,看來他對於這個綠色毛傢伙充滿了興趣,我也是念到不知道是第幾次才感受到文字…字面是都懂啦~對我來說有些難度,不過還好一個星期就可以克服了

關於一個小女孩想養寵物與媽媽之間的情感的變化~
他遇到一個baby monster 媽媽是不是就會讓他養?
變成超大的怪物會離開嗎?
還蠻有意思的小書!!!

這裏有很情緒上的單字

A little girl wants a pet but her monther didn't. She was mad. One day, She find a baby monster and take it home. But when it getting bigger and bigger. She was afraid and worried. After all She take the monster to the hill and let it go home. final her monther let her to have a pet.

if you really went a pet. you must be understand it will be bigger. And you have to feed the animal every day. you have to take of the animal.

arrow
arrow
    全站熱搜

    may0903 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()